Chaotic MMO

A oto Gra PBF " Chaotic MMO "

Ogłoszenie

Witamy W Chaotic'u

#1 2011-07-16 10:13:04

Tom Majors

Administrator

Zarejestrowany: 2011-07-15
Posty: 24
Punktów :   

Podstawy

Ogólne





             *Ataki

    * Armageddon – bardzo potężny atak, rozniesie wszystko co w pobliżu.
   
    * Wrząca Lawa – powoduje tryskanie lawy z kończyn,spod ziemi,z jeziora lawy i ze ścian.
   
    * Skalna Fala – uderzając pięściami w ziemię wychodzą z niej głazy tworzące coś w stylu muru. Lecz ten mur nie otacza użytkownika, tylko atakuje przeciwnika.
   
    * Kolec Usypiający – kolec, który w zderzeniu z przeciwnikiem od razu go usypia.
   
    * Żelazne Kule – z oczu wylatuje chmara małych, srebrnych kulek.
   
    * Potok Strzał – tysiące strzał wystrzelonych z ust użytkownika. Dewastujący atak. Trudno go uniknąć.
   
    * Cień Rozkładu – niszczy bronie.
   
    * Zemsta Korzeni – z ziemi wylatują korzenie i oplatają wroga.
   
    * Kula Ognia – stara poczciwa kula ognia.
   
    * Atak Szkieletu – ze stworzenia wychodzi szkielet atakujący przeciwnika.
   
    * Pnącza – oplątują przeciwnika.
   
    * Toksyna Rdzy – osadza się na pojazdach, broniach i stworzeniach z nawet małą ilością metalu, po
woduje ich uszkodzenie. Dotyczy się to również stworzeń, które trzymają się metalowych części.
   
    * Spopielanie – bardzo potężny atak ognia zastosowany przez Keyora, ten atak wygląda jak czerwona, promienista łuna wydobywająca się z jego ciała, która podpala i spopiela wszystko co znajduje dookoła i wokoło. Ten atak może być zastosowany tylko raz,ponieważ po jego wykonaniu traci się mnóstwo siły i energii czyli potwornie wyczerpuje, a ataki ogniowe są wtedy na bardzo długi czas zablokowane.
   
    * Trzask Cyklonu- atak powietrzny, z piersi stworzenia wylatuje długi wir powietrza o ogromnej sile cy
cklonu.
   
    * Błyskawice- z palców stworzeń wyskakują długie rażące błyskawice. Porażąjący atak.
   
    * Kopnięcie Błysku- przy zgięciu kolano stworzenie absorbuje energie wokół siebie, a kiedy prostuje nogę na gromadzona energia atakuje przeciwnika z podkręconą siłą.
   
    * Impuls Mocy- potężny strumień energii o dużej sile rażenia.
   
    * Kamienny sztorm- zmasowany atak małych odłamków skalnych.
   
    * Tnący Pazur- pazur skondensowanej energii mogący przeciąć wszystko.
   
    * Burza Terroru- atak, który zostaje ukazany jako chmara czarnych i mrocznych paszcz demonów z czerwonymi ślepiami i ostrymi zębami, który atakują całą chmarą. Wykorzystuje się je wobec stworzeń z niższym wskaźnikiem odwagi.
   
    * Powiew ducha-atak, który ukazuje głowy duchów, tylko, że są trupio blade. Tak samo się ją stosuje jak atak burzą terroru.
   
    * Płonący rój - Jest to atak ognistych owadów.
   
    * Gradobicie - jest to atak małych kul śnieżnych.
   
    * Tnący wiatr - Jest to atak bardzo mocnego powiewu wiatru.
   
    * Potoki Ognia - Jest to atak wybuchów ognistych wokoło przeciwnika.
   
    * Dzika furja - Jest to atak mrocznych duchów.
   
    * Smuga szronu - To atak zamrażający przeciwnika.
   
    * Węrzowy pas - Przeciwnika oploątują węże i ściągają go na ziemie.




             *Bronie



     Tarcza Wodna – tworzy wokół stwora tarcze która chroni go przed atakami ogniowymi.
     Elektrolanca – jest to długa pałka z otworem u nasady która strzela błyskawicami. Elektrolanca jest żółta.
     Miotacz Cieczy – duża strzelba strzelająca strumieniem spienionej wody mogąca także zamrażać.
     Pierścień Na'arina – tworzy tarcze która chroni przed wszystkimi atakami.
     Miecz Kai'atha – potężny miecz zwiększający siłę stworzeń.
     Troskin – pas który hamuje ataki przeciwnika. Można go zniszczyć atakiem cienia rozkładu.
     Odrzutolot – zwiększa siłę ataków powietrznych i pozwala na latanie.
     Pyroblaster – broń strzelająca płomieniami.
     Wehikuł Zła – tą broń wymyślił Ulmar dla Kejora. Jest wyposażony w 4 miotacze laserowe o wielkiej sile.
     Kula Przepływu – specjalna kula ze specjalną energią. Pozwala ona na błyskawicznie przemieszczanie się między lokacjami.
     Mugiczna Lira – pozwala wezwać zaklinacza mugików na dodatkowego mugika typu generic.
     Smocza Tarcza – zwiększa odwagę stworzeń o 25 courage.
     Plazmo-Miotacz – strzela żrącą substancją.
     Maska Fobii – miesza umysły.
     Miecz Kai'yata-ulubiona broń Tangata Toborna, ten miecz zwiększa moc stworzenia o 25 punktów i jak trzyma się go w rękach to zapala się potężnym ogniem na klindze.
     Tnące koło -



             *Mugiki



Pieśń lecząca Rany – Mugik leczący rany.

Pieśń Furii – potwór wpada w szał, powiększa się i jego ataki są skuteczniejsze.

Refren zaprzeczenia – najczęściej anuluje zmiany wprowadzone przez mugik..

Modulacja – ogólny mugik, kopiuje ataki przeciwnika, żeby wykorzystać je przeciw niemu (należy użyć tego mugika, kiedy przeciwnik atakuje, jeśli użyje się go inaczej, może to mieć odwrotne skutki).

Fortissimo – ogólny mugik, powiększa stworzenia.

Decreszendo – ogólny mugik, kurczy stworzenia.

Diminuendo – ogólny mugik, pomniejsza stworzenia.

Interludium Consecvencji – ogólny mugik, miesza ataki przeciwnika.

Pieśń Rzażącej Gwiazdy – ogólny mugik, daje możliwość oślepiania przeciwnika oraz jest dobra na czasowe zablokowanie niewidzialności mipedian.

Pieśń Geonova – ogólny mugik, łączy w sobie elementy wody i ziemi.

Geo Rozkwit – ogólny mugik, przywraca utraconą energie oraz daje moc ziemi.

Pieśń Wizji Przyszłości – ogólny mugik, daje możliwość widzenia przebłysków przyszłości.

Decompozycja – ogólny mugik, rzucony na daną ofiarę powoduje nieustanny koszmar strachu (jeden z najbardziej podstępnych mugików, powoduje również to, że to co straci ofiara zyskuje ten kto ją rzucił czyli przejmuje jego odwagę, mądrość, szybkość i moc).

Niebrzmiące nuty – ogólny mugik, powoduje pomieszanie wszystkich lokacji.

Refren Odmowy – działa tak samo jak refren zaprzeczenia.




             *Lokacje


Otchłań Preksora – bardzo niebezpieczna i zdradziecka, ale jednocześnie wspaniała lokacja z nowymi i potężniejszymi stworzeniami, jak Smildon, Ursis albo Cromaxs.





Nadświat




             *POTWORY

Maxxor
Intres
Momark
Ettala
Stelgar (1)
Jokis
Blazer
Staluk
Draktyl
Bodal
Tangat Toborn
Arias
Attacat
Frafdo
Gespedan
Heptad
Aggroar
Iparu
Hoton
Mezmarr
Slurk
Vidav
Zalic
Psimon
Quadore
Ulfhedinn
Maglax
Klasp
Xarev
Raimusa
Tartarek
Crabsectus




             *Mugiki


Pieśń Zastoju - sprawia, że stworzenie, jakie znajdzie się pod jego wpływem przechodzi w stan odrętwienia, który może trwać nawet bardzo długo.

Translokacja - przenosi stworzenia z jednej lokacji do drugiej.

Powtórka Mugika - przywraca utraconego mugika

Pieśń Odwrócenia - powoduje zamianę miejsc stworzeń z atakowanego na ofiarę i odwrotnie.

Hymn Żywiołów - daje stworzeniu możliwość panowania nad wszystkimi 4 żywiołami.

Pieśń Odrodzenia - leczy rany podczas walki oraz odradza stworzenia.





             *Lokacje



Miasto Kiru – jest stolicą Nadświata. Rządzi w niej Maxor.

Dżungla Iparu – dom legendarnego stworzenia – Iparu.

Zamek Bodrana – Mieszka tam Frafdo ze swoimi plazmowymi strzałami

Gigantempopolis-tajemnicza lokacja w Nadświecie, w niej mogą działać tylko mugiki nadświata.

Wodospady Nadświata - Jest to lokacja okryta wodą gdzie jest pare skał.


Podświat



             *Potwory


Kejor
Agitos
Banshor
Cerbie
Dardemus
Kaal
Mishmoshmish
Raran
Rothar
Stelgar
Takinom
Ulmar
Krekk
Nautilax
Hiring
Van Blooth
Phelphor
Khybon
Ketacc
Kiru
Gelmedar
Kughar
Solvis
Magnom
Ghuul



             *Mugiki


Działo Ciężkich Ofiar - odbiera przeciwnikowi 20 punktów życia

Niezgoda rozbrojenia - uszkadza i niszczy bronie przeciwnika.

Pieśń Wściekłości - zwiększa ataki ogniowe stworzeń do granic wytrzymałości, może się wydawać jakby one płoneły żywym ogniem.

Pieśń Surowości - ataki ogniowe stają się bardzo brutalne, a dodatkowo ten mugik daje możliwość wykonywania potężnych ataków powietrznych.

Melodia Powrotu - przywraca do życia stworzenia.




             *Lokacje

Zamek Filara – jest stolicą Podświata. Rządzi tam Kejor, i trudno się tam dostać

Wieża Gathosa – jest domem Lorda van Bloota.

Jezioro Lawy – źródło lawy, ulubiona lokacja Takinom

Źródła Szkieletów – wyspa otoczona morzem kwasu.



Mipedianie





             *Potwory


Siado
Kiąże Mudinu
Tiane
Sobtjek
Appelai
Uboraan
Malvadine
Alazdan
Ghatup
Marquis
Arkanin
Munnari
Dimanni



             *Mugiki


Fanfary Zanikania - daje możliwość stania się całkowicie niewidzialnym

Melodia Mirażu - powoduje powstanie iluzjonistycznych odzwierciedleń stworzeń.

Tarcza Symfonii - osłania stworzenia kulistym polem, które chroni go przed atakami.



             *Lokacje


Oaza Mipedian – mieszkają tam Mipedianie. Ta oaza jest na środku pustyni.

Runiczny Gaj – tam można użyć każdej broni, lecz mugiki plemienne nie działają w przeciwieństwa do ogólnych.

Równiny Sha-Kree-najbardziej uciążliwa lokacja na mipediańskiej pustyni. Ze względu na okropne panujące tam wysokie temperatury stworzenie przy każdym ataku traci mnóstwo energii.

Puszcza Życia – wielki las, w którym stwory z niskim poziomem odwagi tracą energie.


Major Tom



1.Imię i Nazwisko: Tom Majors
2.Pseudo: Major Tom
3.Wygląd:
http://images.wikia.com/chaotic/images/3/30/Tom-season2.png
4.Umiejętności: Skakanie, Spostrzegawczy, Mądry, Zwinny, Silny.
5.Plecak:Skaner, Karty Do Chaotic'a, Podręcznik Gracza.
- Skany:

    *Lokacje
- Miasto Kiru

   
    *Potwory
- Blazzer


    *Mugiki
- Fortissimo

   
    *Bronie
- Tnące Koło

6.Ulubione Plemię: " Nadświat
"


7.Pieniądze: 20 000$



http://rpmedia.ask.com/ts?u=/wikipedia/en/7/72/TomMajors.jpg


Major

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tibiagalaxy.pun.pl www.kingsjungle.pun.pl www.sesja.pun.pl www.golddragony.pun.pl www.raplive.pun.pl